luni, 28 ianuarie 2013

Inca o veste buna!

Blogul Colegiului Consilierilor Juridici Neamt a fost optimizat pentru a permite comentarii la articolele publicate!

Asteptam opiniile dumneavoastra!

Un comentariu:

  1. Buna ziua sunt consilier juridic si recent m-am autorizat si ca mediator. As dori sa stiu in calitate de consilier juridic liber profesionit fara contract de munca pe biroul de mediator pot sa reprezinta persoane fizice in instanta fara a intra in conflict de interese cu avocatii pe lg 51? daca da sub ce forma imi pot desfasura activitatea tb sa imi infiintez un PFA sau merg doar pe biroul de mediator?? Pot sa infiintez societati comerciale? si ce facturier si chitantier imi trebuie?? pana acum am lucrat ca jurist doar cu contract de munca intr-o firma nu am lucrat pe cont propriu. Va multumesc anticipat. si astept cu nerabdare mesajele dvs. O zi buna

    RăspundețiȘtergere

Comentati aici: